"כמה תקציב צריך להשקיע בפרסום כדי לראות תוצאות?". זו השאלה הראשונה שכל עסק שואל. התשובה היא שאין "סכום קסם". זה תלוי בענף, ברמת התחרות, ובסוג המוצר/שירות.
למה לא להשקיע פחות?
השקעה נמוכה מדי לא תאפשר לכם:
- לבדוק מספיק קריאייטיבים וקהלים כדי למצוא מה עובד.
- לצבור מספיק נתונים עבור האלגוריתמים כדי לבצע אופטימיזציה יעילה.
- להתמודד עם התחרות בענף – סכום נמוך יאפשר רק חשיפה מוגבלת.
המדד האמיתי: החזר על ההשקעה
החלק החשוב ביותר מהסכום הוא המדידה – לדעת בדיוק כמה כסף נכנס לחשבון על כל שקל שהשקעת בפרסום. הצוות שלנו בקאיקוב פרסום ממוקד בתוצאה הסופית , ואנו שואפים ליחס החזר השקעה של לפחות 1:3.
זו הדרך היחידה לנפץ את תקרת הזכוכית בעסקים ולהפוך את השיווק שלכם למנגנון שמייצר כסף.




