CRM – מותרות או הכרח? מתי באמת צריך מערכת לניהול קשרי לקוחות

תמונה של דודי דניאל

דודי דניאל

שתפו

עסקים מתפתחים מגיעים לשלב בו ניהול הלידים והלקוחות בטבלאות אקסל או בפתקיות כבר לא עובד. האם CRM (Customer Relationship Management) הוא רק מותרות של חברות גדולות?

התשובה פשוטה:

בעסק עם יותר מ-20 לידים בחודש, CRM הוא לא מותרות אלא הכרח.

הסכנות בהיעדר CRM:

  1. לידים "נופלים בין הכיסאות": בלי מערכת מסודרת, לידים הולכים לאיבוד והסיכוי להמרה יורד.
  2. מעקב לא עקבי: המעקב לא עקבי, מה שפוגע בשיטת המכירות ובשירות הלקוחות.
  3. אין נתונים לשיפור: אין לכם נתונים לשיפור התהליך.

הטמעה שתביא תוצאות

לא כל CRM מתאים לכל עסק. אנחנו בקאיקוב פרסום עוזרים ללקוחות לבחור את ה-CRM המתאים ולהטמיע אותו בצורה שתביא תוצאות. CRM יעיל הוא הכלי המרכזי שיאפשר לכם לנפץ את תקרת הזכוכית בעסקים, לנהל מעקב עקבי ולשפר את אחוזי ההמרה.

שתפו