עסקים מתפתחים מגיעים לשלב בו ניהול הלידים והלקוחות בטבלאות אקסל או בפתקיות כבר לא עובד. האם CRM (Customer Relationship Management) הוא רק מותרות של חברות גדולות?
התשובה פשוטה:
בעסק עם יותר מ-20 לידים בחודש, CRM הוא לא מותרות אלא הכרח.
הסכנות בהיעדר CRM:
- לידים "נופלים בין הכיסאות": בלי מערכת מסודרת, לידים הולכים לאיבוד והסיכוי להמרה יורד.
- מעקב לא עקבי: המעקב לא עקבי, מה שפוגע בשיטת המכירות ובשירות הלקוחות.
- אין נתונים לשיפור: אין לכם נתונים לשיפור התהליך.
הטמעה שתביא תוצאות
לא כל CRM מתאים לכל עסק. אנחנו בקאיקוב פרסום עוזרים ללקוחות לבחור את ה-CRM המתאים ולהטמיע אותו בצורה שתביא תוצאות. CRM יעיל הוא הכלי המרכזי שיאפשר לכם לנפץ את תקרת הזכוכית בעסקים, לנהל מעקב עקבי ולשפר את אחוזי ההמרה.




