כמה כסף באמת צריך להשקיע בפרסום? כלל האצבע להשקעה נכונה

תמונה של דודי דניאל

דודי דניאל

שתפו

"כמה תקציב צריך להשקיע בפרסום כדי לראות תוצאות?". זו השאלה הראשונה שכל עסק שואל. התשובה היא שאין "סכום קסם". זה תלוי בענף, ברמת התחרות, ובסוג המוצר/שירות.

למה לא להשקיע פחות?

השקעה נמוכה מדי לא תאפשר לכם:

  1. לבדוק מספיק קריאייטיבים וקהלים כדי למצוא מה עובד.
  2. לצבור מספיק נתונים עבור האלגוריתמים כדי לבצע אופטימיזציה יעילה.
  3. להתמודד עם התחרות בענף – סכום נמוך יאפשר רק חשיפה מוגבלת.

המדד האמיתי: החזר על ההשקעה

החלק החשוב ביותר מהסכום הוא המדידה – לדעת בדיוק כמה כסף נכנס לחשבון על כל שקל שהשקעת בפרסום. הצוות שלנו בקאיקוב פרסום ממוקד בתוצאה הסופית , ואנו שואפים ליחס החזר השקעה של לפחות 1:3.

זו הדרך היחידה לנפץ את תקרת הזכוכית בעסקים ולהפוך את השיווק שלכם למנגנון שמייצר כסף.

שתפו